Vzácne kouzelné svitky

Z Kelevar Wiki
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Název Obrázek Popis
Svitek života Svitek zivota.png Po použití svitku má hráč možnost jednorázového sebeoživení na tele. Kouzlo svitku trvá 24h, cooldown 8h po využití oživenia. Použití cez gump nebo příkazem .svitek_ress (nebo .svitek_zivota).
Fire Ring svitek Fire ring.gif Při zakouzlení se kolem sesilatele vytvoří spalující kruh žhnoucích plamenů, které zraní všechny v okolí. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Poison Ring svitek Poison ring.gif Při zakouzlení pohltí sesilatelovo okolí jedovaté látky a otráví všechny v dosahu. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Thunder Blast svitek Thunder blast.gif Při zakouzlení zasáhne okolí sesilatele mocný elektrický výboj, který poraní všechny v jeho okolí. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Mass paralyze svitek Masspara.gif Při zakouzlení zasáhne okolí sesilatele hromadná paralýza. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Ice ring svitek Icering.gif Při zakouzlení zasáhne okolí sesilatele mocný ledový kruh, který zraní všechny v okolí. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Snowstorm ring svitek Snow ring.gif Při zakouzlení zasáhne okolí bouře, čím blíže k sesílateli tím větší zranění. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Freeze svitek Freeze.gif Sesílatel zmrazí kouzlem cíl, který krom utrpeného zranění zůstane chvíli zamrzlý. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.
Flesh to stone svitek Fleshtostone.png Sesílatel promění cíl na 10 vteřin v kámen, ten nemůže nic dělat, po dobu zkamenění mu však nemůže být ublíženo. K zakouzlení je nutné být aspoň master Mage.