Speciální oblečení a brnění

Z Kelevar Wiki
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Název Obrázek Popis
Monk headband Monkheadband.gif Linkuje se. Speciální šátek mnichů, přidává +5 Meditation a +10 Macefighting.
Maska Medúzy Maskameduzy.png Maska vyrobená z hlavy bájné medúzy, nasazená poskytne imunitu na jakýkoliv jed. Je newbie s omezením na 15 nasazení.
Maska Kodiaka Maskakodiaka.gif Linkuje se. Maska vhodná do mrazivého počasí, přidává 15 cold resist, +5 Anatomy.
Sorcerer's Hat Sorcerer-hat.gif Linkuje se. Newbie klobouk, přidává +3 Magery.
Kodiak boots Kodiak boty.png Magické boty z kůže medvěda Kodiaka. Každých 10 vteřin doplní 10 bodů staminy.
Boots of Swiftness Korgarr boty.gif Magické boty z kůže medvěda Korgarra, jsou newbie a každých 10 vteřin doplní 20 bodu staminy.
Plášť Meditace Plastmeditace.gif Přidává +10 Meditace, omezení na 20 nasazení.
Plášť Ctností Plastctnosti.gif Přidává 10 poison resist, 5 lightning resist, +5 Healing, nositel musí být ctnostný a slavný (požaduje 9000 karmy, 5000 fame).
Róba Ochránců Ctnosti Robactnosti.gif Utkána králem gargoylů pro Ochránce ctností.
Bronzové brnění Ramallo Bronzbrneni.gif Silné brnění, přidává 5 pierce resist, nosit může jen žena.
Bone armor části Bonearmor.png K nalezení u kostlivců, jejich tmavá varianta u temných elfů v dungeonu Phek-lho.
Dragonscale armor části Dragonscaletunic.png Každá část: +2 Inteligence, 5 flush resist, Komplet: imunita na snížení statů, AR: 60, Durabilita: 80
Mantis armor části Mantistunic.gif Nenasadí Bíly mág. Každá část: 3 Lightning resist, -2 Dexterity, +1 Magery, Komplet: imunita proti kouzlu Silence, AR: 55, Durabilita: 80