Ostatní speciální předměty

Z Kelevar Wiki
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Název Obrázek Popis
Vampire blood Vampblood.png Krev potřebná k výrobě Sacrifice amuletů, dá se získat z vládkyně vampířího doupěte Carmilly.
Avatarova krev Avatarova kref.png Krev potřebná k výrobě brnění ctností, nejčastěji ji naleznete u mocného Paroxysmuse, který sídlí v Blood dungeonu na Ilshenaru.
Ressurection crystal Resscrystal.gif Slouží k oživení jiného hráče. Je na 10 použití. Po vyčerpání se může doplnit recharge krystalem. Není třeba reagentů, funguje i v dungeonu.
Recharge crystaly
+1 +3 +5
Krystaly.gif Vhodné na dobíjení například hůlek nebo ressurection krystalu. Pokus o vložení krystalu se nemusí povést. Výroba
Pečetní prsten Pecetniprsten.gif Umožní zapečetit knížku s textem, aby již nešla přepisovat.
Dragon crystal Dragoncrystal.gif Umožní přeměnu v draka.
Wand of Gargoyle Wandofgargoyle.gif Umožní přeměnu v gargoyla.
Kouzelné šitíčko Siticko.gif Umožní opravit látkové veci (durabilitu zarovná na maximálni a odčíta 10%).
Greater repair kit Repairkit.gif Umožní opravit předmět, zbraň nebo brnění (durabilitu zarovná na maximálni a odčíta 10%).
Kouzelné podkovy Podkovy.gif Speciální a mimořádně vzácné kouzelné podkovy, díky kterým bude váš kůň, mustang nebo ještěrka nesmrtelná, ale zároveň nebude trvale útočit. Jeho inteligence bude zamčena na 100.
Adamantine podkovy Adapodkovy.gif Speciální kouzelné podkovy, díky kterým bude váš kůň, mustang nebo ještěrka nesmrtelná, ale zároveň nebude trvale útočit. Omezeno na počet dnů.
Stříbrná mince Stribrnamince.png Vzácná mince, kterou lze někdy najít náhodně ve světě, otevírá bránu (pro 8 lidí) k bájnému draku Shurukaiovi.
Hatrat kámen Hatratkrystaly.png Ice Sapphire, Wind Emerald nebo Fire Ruby jsou občas k nalezení náhodně ve světě, odemykají dveře do Hatratovy laboratoře, v níž se často skrývají věci obrovské hodnoty.
Hatrat wand Hatratwand.gif Wandka potrebná k otevření Hatratovy laboratoře.
Hatrat Box Hatratbox.gif Box nabije Hatrat wandku Hatratovým kamenem.
Ophidiánská zlatá barva Ophibarva.png Speciální barva na obarvení nábytku, cedulí, batohů a truhel.
Rychlíkův hmoždíř Rychlikhmozdir.gif Speciální hmoždíř na 25 000 použití, míchá o 30% rychleji a k míchání potřebuje méně reagentů (o 15-20%) než klasický hmoždíř.
Kotlík česneček Kotlik.gif Kotlík, ve kterém můžete skladovat své česnečky (maximálně 500).
Bezpečná truhla Bezpecnatruhla.gif Lze otevřít jen hráčem, který má 3 a méně zabití.
War Drum Wardrum.png Tsuranský válečný buben, při použití má efekt kouzla Arch Protection. Má 20 nabití, které je při dostatečné úrovni skillu magery možno doplňovat kouzlením Protection. Výroba
Aceanský buben Aceanbuben.png Zvyšuje dovednost Provokace. Dostupný u barda Silvia.
Iolova loutna Iolovaloutna.png Zvyšuje dovednost Peacemaking. Dostupný u barda Silvia.
Silviova tamburína Silviovataburina.png Zvyšuje dovednost Discordance. Dostupný u barda Silvia.