Orion UO

Z Kelevar Wiki
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Ako vyzerá záložka Orion scriptov

Vitajte na stránkach s návodom na Orion UO alebo aj Orion. Ide o najpoužívanejší externý klient poslednej doby. Ten Vám okrem iného umožňuje vytvárať makrá a komplikované scripty, tiež zlepšuje plynulosť hry či zjednodušuje nákup či predaj u vendorov a mnoho ďalšieho.

Ako začať[editovat | hide all | hide | editovat zdroj]

Stiahnutie[editovat | hide | editovat zdroj]

Najnovšiu verziu Orion UO si stiahnete na tomto odkaze.[Informácie 1]

Inštalácia[editovat | hide | editovat zdroj]

Základné nastavenie[editovat | hide | editovat zdroj]

Program orion predstavuje súbor troch programov ktoré pomáhajú hráčom sa pripojiť, aktualizovať, hrať a vidieť ultimu. Tieto prostredia sú Launcher, ktorý sa stará o pripojenie na server a výber správnych súborov k spusteniu Ultimy. Assistant sa stará o väčšinu vylepšení základného klienta, či už ide o scripty, makrá, organizéry a iné. No a nakoniec Client, čo je samotná hra do ktorej Orion pridal tiež niektoré možnosti v Options panely ako farbu chatu, zobrazenie grafiky a iné.

Launcher[editovat | hide | editovat zdroj]

Orion Launcher

Prvá vec ktorú uvidíte po spustení Orionu je práve Launcher. Tu sa nastavujú v prvom rade cesty (umiestnenie) k súborom s hrou. Tiež sa tu vytvárajú profily k jednotlivým shardom (čo znamená, že ak by ste hrali aj na inom sharde ako Kelevar.cz, stačí Vám použiť jeden Orion ktorý presne roztriedi a vyberie správne súbory a nastavenia na daný shard) a najmä profily k jednotlivým postavám. Napríklad ak máte mága, minera a bojovníka na blízko, každá z postáv potrebuje iné makrá, scripty a nastavenia. Tieto veci sa nastavujú práve v Launcheri. Na začiatok ale nepredbiehajme.

Ak sa chcete pripojiť musíte v Launcheri nastaviť len Profil, Súbory:

Profil[editovat | hide | editovat zdroj]
Na obrázku vidno ako vyzerá dialóg k pridaniu nového profilu s vyplnenými údajmi.
Diálog pre pridanie nového profilu

Váš profil vytvoríte tak, vyberiete myškou riadok s názvom "No name server (double click to rename)"[Preklad 1] a následne kliknete na "Add profile"[Preklad 2]. Zobrazí sa Vám vyskakovací zoznam v ktorom vyberie "Kelevar", čím sa vám automaticky nastaví správna adresa na pripojenie na server.[Informácie 2]

Do jednotlivých polí vyplníte názov účtu (pozor, názov účtu, nie hernej postavy!), heslo k Vášmu účtu, názov shardu (Kelevar) a názov postavy v hre.[Informácie 3] Môžete si tiež zmeniť názov profilu v prvom riadku dialógu, tento názov je len interný a uvidíte ho len vy vo Vašom Orione.

Ak budete chcieť v budúcnosti upraviť profil, vyberiete profil na upravenie a kliknete na "Edit profile"[Preklad 3], čím sa Vám otvorí rovnaký dialóg.

Nič iné nevypĺňajte.

Nový profil uložíte kliknutím na OK.

Súbory[editovat | hide | editovat zdroj]
Launcher so zvýrazneným výberom cesty ku hre a otvoreným dialógom na výber verzie klienta.
Výber verzie klienta na Kelevar a súborov

Na to aby Orion vedel akú verziu hry spustiť a kde ju nájsť, musíte mu to povedať. To spravíte tak, že v prvom riadku v Launcheri s názvom "UO files path"[Preklad 4] kliknete na ikonku priečinku čo Vám otvorí dialóg s výberom priečinku. Následne musíte vyhľadať priečinok v ktorom máte nainštalovanú Ultimu Online. Na obrázku môžete vidieť zvýraznený prvý riadok.

Rovnako je dôležité aby ste potom vybrali nastavenia verzie klienta. Toto nastavenie je už preddefinované, a preto stačí aby ste klikli na "Configure client version"[Preklad 5] následne vybrali Kelevar a klikli na OK v dialógu.

Ak ste všetko nastavili správne, najmä výber zložky s hrou, tak by ste mali byť schopný sa pripojiť.

Informácie[editovat | hide | editovat zdroj]

  1. Rovnako ako vývojár odporúčame inštalovať Orion UO do inej zložky ako je Ultima či iný program.
  2. IP a port Kelevaru je: 217.11.225.196,2593
  3. Názov shardu a postavy nemusíte vypĺňať ak nechcete používať automatické prihlásenie. V takom prípade, si vždy po pripojení do hry musíte vybrať server (Kelevar) a postavu na ktorej chcete hrať.

Preklady[editovat | hide | editovat zdroj]

  1. Nie je zadaný názov serveru (premenujete dvojklikom)
  2. Pridať profil
  3. Upraviť profil
  4. Cesta k UO súborom
  5. Konfigurovať verziu klienta