House Design

Z Kelevar Wiki
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
HouseDesignPromo.jpg

Verze UO:Age of Shadows přinesla jednu velmi významnou změnu - House design - možnost postavit a zkrášlovat svůj vlastní dům. Konečně si můžete vytvořit barák podle svých představ, ve stylu, který vám vyhovuje nebo se hodí do vašeho okolí. Je to jen na vás...

Začínáme[editovat | hide all | hide | editovat zdroj]

Pro to, aby jste mohli začít stavět, je potřeba koupit základy, respektive pozemek přes záložku help.

Pokud se rozhodnete designovat a máte pronajatého vendora v domě (na parcele), tak ho budete muset vyklidit. Vše v domě bude chráněno zatímco pracujete na designu, i po potvrzení změn (commit).

Pro správné zobrazování všech stavebních jednotek je potřebné mít nastavenou verzi clienta na .verze 7.

Nástroj pro designování[editovat | hide | editovat zdroj]

Používání systému je celkem samovysvětlující. Na obrázku je přehled menu a tlačítek.

HouseDesignTool.jpg

  1. Zde můžete vybrat ze sad stavebních jednotek - dle obrázků: zdi, dveře, schody, atd. U některých věcí budete muset více specifikovat požadovanou věc - např. výběrem materiálu.
  2. Guma - na mazání věcí
  3. Kapátko - když použijete kapátko a následně kliknete na stavební jednotku, daná věc se stane vybranou - jak na vašem kurzoru, tak v designeru.
  4. Menu (záloha/potvrzení změn) - po stisku se zobrazí menu pro zálohování změn v design režimu, popř. potvrzení změn natrvalo.
  5. Zpět - tlačítko zpět, resp. jít o úroveň výš ve výběru (např. z výběru určitých dveří na materiál)
  6. Okna/bez oken - přepínání mezi zdmi s okny a bez oken.
  7. Stavební jednotky - zde je názorný výběr stavebních jednotek. Pro zobrazení dalších, použijte modré šipky.
  8. Transparentnost - s tímto prvkem můžete zdi a podlahy udělat průhlednými, či částečně průhlednými. Využití je zejména při umisťování podlah za zdi.
  9. Podlaží - slouží k přepínání mezi podlažími. V jednu dobu můžete pracovat pouze v jednom patře.
  10. Cena - ukazuje celkovou cenu provedených změn v design režimu.
  11. Počet jednotek - první číslo vyjadřuje počet stavebních jednotek a druhé vyjadřuje počet dveří.

Cena stavební jednotky při přidání je 500gp. Při odebrání je vám 50% nákladů z původní ceny navráceno - tj. 250gp/stavební jednotka.

Můžete ukončit režim designu tím, že gump na designování zavřete (pravé kliknutí).

Menu funkcí nástroje pro designování[editovat | hide | editovat zdroj]

Příkaz Funkce
Backup Uložení aktuálního designu. Můžete zrušit jakékoliv změny, které jste udělali, nebo pokračovat v designování - pro navrácení do uloženého stavu kdykoliv použijte funkci Restore
Restore Obnoví poslední design, který byl uložen funkcí Backup
Clear Vše smaže a nechá jen holou parcelu
Commit Potvrdí změny provedené v design režimu a vypočítá rozdíl nové ceny baráku a původní. V případě odebírání vám bude navrácena část peněz.
Synch Synchronizuje design baráku na vašem počítači se serverem. Pokud máte problémy s umisťováním nějakých předmětů, tato funkce někdy pomůže.
Revert Navrátí stav od posledního commitu - tj. jak váš barák reálně vypadá.

Strechy[editovat | hide | editovat zdroj]

Návod na stavbu striech nájdete TU